čtvrtek 18. srpna 2011

Giveaway 0.1

 Giveaway

Možná je to brzo ale rozhodla jsem se udělat Giveaway.
 
Podmínky:
1.Musíš mít svůj blog
2.Musíš mě sledovat
3.Napsat milý kometář :)
4.Vybrat si jednu z výher. (Pokud si vybereš druhou možnost, tak napiš i svou velikost trička a jaký chceš motiv (sova apod.. )
5.Napsat do kometáře svůj meil

Co můžeš vyhrát?

A) Buď soví prstýnek :

B) Nebo tričko s jakýmkoliv motivem podle vlastního výběru -
budu kreslit ručně :)

Překvapení!

Spokojeni? :)

Vaše Kate :)


15 komentářů:

  1. Sleduji :)
    Máš pěkný blog a jsi docela milá. :)
    Chci prstýnek
    simcavitkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji! Máš to tu mco pěkný, super designe, který mě zaujal hned na první pohled. :) Jé, miluji giveaway! Tak doufám, že budu mít štěstí. Jsem sovofil, který opravdu miluje sovy. vybírám si výhru čílo 1!! Ááááá, jdu se modlit. :)

    Protože doufám, že budu mít to štěstí, tak posílám e-mail teda:) >> luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Sledujem :)
    Milujem giveaway a hlavne SOVY ! :)
    Vyhra čislo 1 <3 modlíííííím sa :)

    fredyqa@azet.sk


    with love frederika :))

    OdpovědětVymazat
  4. Sleduji:) Máš krásný blog a určitě seš moc fajn. :)
    Miluju giweaway a sovy,takže vybírám první možnost=prstýnek :))
    email: denisa.steffelova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jejeej úžasnej:))
    Sleduji:)
    Máš tu krásnej design, plusem je totiž fialová,kterou mám děsně ráda;).
    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Podmienky splnené :) Máš to tu pekné. Keďže som blázon do sovičiek a prsteňov vyberám si 1. výhru.
    ak by sa mi náhodou pošťastilo tu je môj email x_KiKuSh_x@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Mám blog, sleduju tě pravidelně tak 2x denně a vždycky když kliknu na tvůj blog doufám že máš nějaký nový článek.
    Prstýnek se sovičkou.
    sara.soskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. prosím soví prstýnek )
    vždy jsem takový chtěla ! )
    annie.cream@seznam.cz
    moc se mi líbí desing a doufám že budeš přidávat více lush recenzí )

    OdpovědětVymazat
  9. Moc super giveaway! Ten prstýnek je vážně krásný! :) Takže bych si ho vybrala :)
    Jinak máš tu pěkný design blogu a líbí se mi tvé recenze :) Takže doufám, že tu budeš mít hodně čtenářů ;)
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Mám blog:)
    Jsem tu poprvé ale určitěné naposled, máš to tu báječný!:)
    vybrala bych si prstýnek:)
    domi8@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  11. 1.Mám. nice-graphic.blog.cz
    2.Sleduji :)
    3.Myslím, že tvůj blog je na dobré cestě. Vypadá zajímavě a ty se zdáš jako milá holka :) (podle článků) a tahle giveaway nemá chybu, ten prstýnek je roztoomilej ;)
    4.Prstýnek :)
    5.terusanet@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. blog mám: cinnamonjunkies.blogspot.com a sleduji tě.)
    tvůj blog je fajn, přeju hodně štěstí!
    Teda, koukám, že si všichni vybrali prstýnek - já bych radši druhou možnost, bílé tričko (velikost M/L) a na něj relikvii smrti (jako např tady: http://assets0.wordansassets.com/wordansfiles/products/2011/7/16/436039/20/front/436039_original.jpg?1311465939)
    Měj se hezky!
    a.

    OdpovědětVymazat
  13. Nice ring,cool & unique..


    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Na tvým blogu jsem poprvé,ale už vypadá slibně,takže follow :)
    A taky rovnou giweaway :D

    Takže určitě sovinu!

    littlevanillivi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj nemám blog jako blog ale tumblr tak snad neva :)

    & kdyby se na mě usmálo štěstí chtěla bych tričko velikost M & když se zadíváš na můj "web" tak to co Tě poprvé napadne tak to na tričko :)

    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat