úterý 30. srpna 2011

Vlasy


Neznám holku, která by neřešila svůj "odstín vlasů" nebo délku.
Jedna nadává na to, jak je má krátké a chce dlouhé a ta druhá opak a
 nebo má hnědé vlasy, barví se na blond a tak pořád dokola.Blond horečka?


Můj názor je takový, že bychom měli být spokojeni s barvou nebo délkou vlasů.Je určitě příjemnější mít svoje vlasy i když né takové jako bychom si představovali, ale alespoň zdravé bez nějakých odrostů při barvení apod..


Mé vlasy jsou světlehnědé ( né zrzavé jako na fotce  v profilu! ;D - upraveno sytostí světla) a sem tam mám přírodní blond melír ( od slunce :) ..) . Vlasy dlouhé.Přesně myslím přes 55cm :D (Spolužáci měřili ve škole pravítkem (30cm) ale rychle zjistili, že ji stačit nebude :D).A jsem spokojená :)


Jakou barvu vlasů máte vy ? X  Jakou délku? :)

Co si myslíte o tomto článku ? X Souhlasíte s ním? :)



Vaše Kate :)


5 komentářů:

  1. Ani přirozené vlasy nemusí být zdravé i sluníčko je ničí a tak. Ale souhlasím, přirozené jsou nej, já sama jsem se rozhodla že pomalu půjdu na přírodní hnědou. :) Ale lepší být obarvená a mít melíry než umělé vlasy! :) Já si vlasy nikdy neměřila, tak nevím. :D:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já bych si nemohla barvit vlasy :D U mně by to teda muselo vypadat :D Jednom jsem jednou měla fialový melíry (ze školy), který ani nešly vidět-jenom jakoby odlesky fialový šlo vidět :D
    Vlasy jsem si taky nikdy neměřila. ale já je mam sestříhaný, takže by to ani nešlo přesně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si taky mylsím že přirozené jsou nejlepší :)

    OdpovědětVymazat