čtvrtek 18. srpna 2011

Schwarzkopf

Gliss Kur: Liquid Silk Gloss

Už je to nějaký ten pátek, kdy tato novinka přišla na trh.Musím se vám "pochlubit" dostala jsem tuto sadu ještě dříve než byla vůbec vysílána v televizi jako reklama :) Nemám "tmavou" sadu ale "bílorůžovou".Jsem s obbojím velmi spokojena, protože vlasy jsou po použití hebké a dají se snadno rozčesat.
 Liquid Silk Gloss Regenerační Expres Balzám

Je prostě skvělý.Voní jako kokos (úžasná vůně!) a používá se do ručníkem usušených vlasů (Na vlasy se nastříká lehce).
Usnadňuje rozčesávání a dodává vlasů lesk a hebkost.Výsledky jsem zpozorovala už za 3 mytí.Je silně návykový! :D 
Moje vlasy pláčou, když ho na sobě nemám ;D.Zjistila jsem také, že si nemohu dovolit zapomenout ho doma.Vlasy se my po umytí normální šamponem a nenastříkáním pěkně zacuchaly.
Liquid Silk Gloss Šampon 

Skvělý šampon! Stejně jako sprej voní po kokosu, ale už trošinku jinak, řekla bych, že ne tak hezky jako sprej.
Používá se stejně jako klasický šampon.Ma vlasy se nanese kapička šamponu ( krásně pění!) a vmasíruje se do hlavy.
Potom se opláchne a podle potřeby opakuje.



Co si o této novince vyslíte?
x
Máte ji doma?
 Vaše Kate :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat