čtvrtek 1. září 2011

1školní den

Nezapomeňte na Giveaway! :)
Prázdniny skončily

Ráno jsem se vzbudila o několik minut (10-15?) abych všechno zvládla a pomohla s vypravením vé mladší sestřičky do 1. třídy :) Všechno bylo v pohodě a já se těšila vzpátky do školy.

Víte kdy mě smích přešel? Když jsem uviděla náš rozvrh, který se možná (doufejme) přepíše ( Znáte to..)
Jediné slovo bylo, že si jako 8 nemůžeme dovolit méně hodin.

Ale nemůžu si stěžovat.Mám velice nabitý program..

Lepší 8.tř nemůže bý..Hlavně, že sestřička je spokojen.Hned, jak jsem přišla domů, tak mi musela všechno ukazovat co dostala.To za mě nebylo.My jsme nic nedostaávali.

Do kolikáté třídy jste šli? X Jaké jsou dojmy? :)

Jak to probíhalo u vás?

Vaše Kate :)





7 komentářů:

  1. Já šla do 8 taky. Rozvrh uvidím zítra, ale už jsem se dozvěděla, že bude nultá hodina, za kterou bych zabíjela!!:/

    OdpovědětVymazat
  2. třeťák.. a nechtěj vidět náš rozvrh :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jdu do kvarty... rozvrh jsem už viděla včera na netu - strašný! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc všem! :)

    Natálje: No.Taky mě to čeká.:D

    Lucy: Naštěstí my nultou nemáme.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám rozvrh docela dobrej :DD

    OdpovědětVymazat